W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
Zamówienia na remont DP 1120C relacji [Lipka] - gr. woj. - Sępólno Krajeńskie na odc. o dł. 2,0000 km zlokalizowanym pomiędzy km 2+277,80 a km 2+477,80 oraz na odc. o dł. 0,55276 km zlokalizowanym pomiędzy km 5+603,74 a km 6+156,50
zamówienie naRemont DP 1120C relacji [Lipka] - gr. woj. - Sępólno Krajeńskie na odc. o dł. 2,0000 km zlokalizowanym pomiędzy km 2+277,80 a km 2+477,80 oraz na odc. o dł. 0,55276 km zlokalizowanym pomiędzy km 5+603,74 a km 6+156,50
Status zamówieniarozstrzygnięte
nr sprawyZD-PO.272.10.2019.AK
zamawiającyZarząd Drogowy w Sępólnie Krajeńskim
tryb zamówieniaprzetarg nieograniczony
wartość szacunkowapon. 5 548 000 euro
termin składania ofert
Rozstrzygnięcie
W dniu 14 października 2019 r. zakończono postępowanie i na podst. art. 91 ust. 1 ustawy Pzp wybrana została oferta, przedstawiająca najkorzystniejszy bilans "ceny" i kryterium "okres gwarancji": "POL-DRÓG Drawsko Pomorskie" S.A. punktacja - max 100 pkt (cena-60 pkt, okres gwarancji - 40pkt). Pozostałe złożone oferty wraz z punktacją w załączniku "zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty"
W dniu 24 września 2019 r. Zamawiający ogłosił przetarg na w/w zadanie i zamieszcza poniżej siwz wraz z załącznikami.
dnia 7 października 2019 r. W dniu 2 października 2019 r. do Zamawiającego
wpłynęły wnioski Wykonawcy w sprawie udzielenia wyjaśnień i uzupełnień
treści SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na
realizację zadania. Na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.), Zamawiający
udziela niniejszym oczekiwanych wyjaśnień/odpowiedzi.
1. W związku z rozbieżnościami między projektem a przedmiarem (np.: brak w przekrojach konstrukcyjnych w-wy wyrównawczej natomiast jest w przedmiarze) proszę o określenie stopnia ważności dokumentów - czy przedmiar jest ważniejszy niż dokumentacja projektowa (przekroje konstrukcyjne, PZT itp.)?
odp. 1
Zamawiający informuje, że wszystkie dokumenty należy czytać łącznie, niemniej jednak przesądzającym w sprawie będzie przedmiar.
2. W celu umożliwienia jednoznaczności w wycenie realizacji w/w zadania proszę o określenie jakim parametrom technicznym powinny odpowiadać poszczególne elementy robót (a w szczególności elementy BRD, warstwy bitumiczne, oświetlenie itp.). Czy Zamawiający przewiduje załączenie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania robót?
odp. 2
Zamawiający dołącza SSTWiORB oraz Specyfikację podstawowych parametrów technicznych projektowanych elementów BRD (załączniki poniżej)
3. W SIWZ jest zapis o załączniku nr 9 dotyczącym szczegółów lokalizacji, zakresu i technologii robót, o których mowa w p-kcie 4.2 i 4.3 treści SIWZ. Czy Zamawiający przewiduje dołączenie do SIWZ załącznika nr 9?
odp. 3
Zamawiający informuje, że zawartość załącznika nr 9 opisującego szczegóły dotyczące lokalizacji, zakresu i technologii robót, opublikowana jest od zarania ogłoszenia (15 plików, które umieszczone są pod sformułowaniem: załącznik nr 9 - dokumentacja techniczna".
4. Czy w związku z zapisem w treści SIWZ ("pkt. 4.8. Na Wykonawcy (jego staraniem i kosztem) będzie spoczywał obowiązek skutecznego (czyt. zgodnego z warunkami uzgodnień) powiadomienia gestorów sieci infrastrukturalnego uzbrojenia terenu o przewidywanym terminie i czasie trwania robót.") Zamawiający przewiduje przedstawienie/załączenie aktualnej mapy inwentaryzacji z naniesionymi sieciami infrastrukturalnego uzbrojenia terenu oraz uzgodnieniami z gestorem sieci?
odp. 4
Zamawiający informuje, że infrastrukturalne uzbrojenie terenu zobrazowane jest treścią pliku "Stan_istniejący_Lutowo.pdf" (jeden z 15 plików, które umieszczone są pod sformułowaniem: "załącznik nr 9 - dokumentacja techniczna", natomiast uzgodnienia z gestorami sieci przekazane zostaną Wykonawcy po podpisaniu umowy o roboty budowlane. Z wiedzy Zamawiającego wynika, że uzgodnienia, o których mowa, nie będą rodziły po stronie Wykonawcy dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia.
Powyższe wyjaśnienia/odpowiedzi są wiążące dla Wykonawców i należy je
uwzględnić w dalszym przebiegu postępowania.Udzielone
wyjaśnienia/odpowiedzi nie stanowią o konieczności modyfikacji siwz, jak
też nie prowadzą do zmiany treści ogłoszenia. W związku z
wyjaśnieniami/odpowiedziami udzielonymi powyżej, Zamawiający udostępnia
także dokumenty przywołane w ich treści.
W dniu 7 października 2019 r. do Zamawiającego wpłynęły kolejne zapytania do siwz. Pomimo upływu terminu na składanie zapytań, Zamawiający udziela niniejszym odpowiedzi i publikuje je wraz z zapytaniami:
1. Prosimy o określenie jaka jest do wykonania ilość wpustów deszczowych DN500. w projekcie technicznym nie ma żadnej wzmianki o tym elemencie, a w przedmiarze pojawia się ilość 8 szt.
odp. 1
Dokumentem przesądzającym w sprawie jest przedmiar.
2. Prosimy o określenie jaka jest do wykonania ilość rurociągów DN200. W projekcie technicznym nie ma żadnej wzmianki o tym elemencie, a w przedmiarze pojawia się ilość 196 m.
odp.2
Dokumentem przesądzającym w sprawie jest przedmiar.
3. Prosimy o określenie jaka jest do wykonania ilość studzienek DN315. W projekcie technicznym nie ma żadnej wzmianki o tym elemencie, a w przedmiarze pojawia się ilość 4 szt.
odp 3
Dokumentem przesądzającym w sprawie jest przedmiar.
W dniu 9 października 2019 r. o godz. 8.00 nastąpiło otwarcie ofert. Zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy Pzp, Zamawiający podaje informacje dot. złożonych ofert.
W
dniu 14 października 2019 roku zakończono postępowanie i Zamawiający zgodnie z
art 92 ust. 1 ustawy Pzp przedstawia informacje dotyczące wyboru oferty.