9 marca 2021 r.

Działając na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) oraz na podstawie § 6 wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000 złotych, Zamawiający zaprasza do składania ofert na zadanie pn.

"Dostawa emulsji asfaltowej w ilości stosownej do potrzeb Zarządu Drogowego w Sępolnie Krajeńskim w 2021 roku" 

zgodnie z wytycznymi zawartymi w zapytaniu ofertowym oraz załącznikach do niego.

zapytanie ofertowe

formularz ofertowy

 

oświadczenie Wykonawcy

wykaz dostaw

wzór umowy

klauzula RODO

Termin składania ofert - 15 marca 2021 roku, godz. 10.00


W dniu 16 marca 2021 roku zakończono postępowania i wybrano ofertę złożoną przez jedynego Wykonawcę:

INRECO Emulsja Sp. z o.o.

Marcelin 19, 78-422 Gwda Wielka

zestawienie złozonych ofert